Universiteti ‘ideal’ në Maqedoninë e V: Si duket në sytë e një maturanti?

Gjersa po i afrohem përfundimit të vitit tim të fundit të shkollës së mesme në Maqedoninë e Veriut, pesha e zgjedhjes së universitetit të duhur po ndihet gjithnjë e më shumë. Vitet e mia në shkollën e mesme kanë qenë sfiduese, por edhe formuese. Duke ndjekur një shkollë me një numër të madh nxënësish, kushtet shpesh kanë qenë të kufizuara. Laboratorët ishin shpesh të pa pajisur dhe shumica e mësimeve mbeteshin vetëm në faqet e librave. Përvoja praktike ishte një luks që rrallë e përjetuam. Ky realitet më ka formuar perspektivën për atë që më duhet në një universitet—një vend ku njohuritë teorike kombinohen me aplikime praktike.

Një nga faktorët kryesorë që po shqyrtoj gjersa shikoj opsionet e mia është se sa mirë është i pajisur universiteti. Pas disa vitesh mësimi në një ambient ku burimet praktike ishin të kufizuara, dëshiroj të studioj në një universitet që ka laboratorë modernë, biblioteka të pajisura me materiale të fundit dhe hapësira që inkurajojnë bashkëpunimin dhe inovacionin. Këto burime jo vetëm që përmirësojnë mësimin, por gjithashtu ndihmojnë studentët të lidhin teorinë me praktikën.

Një tjetër kriter thelbësor për mua është reputacioni ndërkombëtar i universitetit. Një universitet që renditet mirë në nivel global ose rajonal tregon përkushtim ndaj cilësisë në arsim dhe kërkim shkencor. Të jesh pjesë e një universiteti me një njohje të tillë hap dyer për mundësi të ardhshme, si në Maqedoninë e Veriut, ashtu edhe jashtë saj. Për më tepër, këto universitete shpesh kanë partneritete me institucione të tjera, duke i ofruar studentëve mundësi për programe shkëmbimi dhe rrjete globale. Si dikush që ëndërron të jetë konkurrues në tregun ndërkombëtar të punës, ky aspekt është thelbsor.

Po aq e rëndësishme është dhe zgjedhja e programeve që ofron universiteti. Kam një interes të madh për ekonominë dhe inxhinjerinë, prandaj më duhet një universitet që ofron jo vetëm këto fusha studimi, por edhe specializime brenda tyre. Një gamë e gjerë programesh më jep mundësinë të eksploroj drejtime të ndryshme dhe të zgjedh atë që përputhet më së miri me interesat dhe qëllimet e mia. Për më tepër, dua të jem pjesë e një universiteti që i jep përparësi kërkimit shkencor dhe inovacionit, duke krijuar një mjedis krijimtarie dhe zbulimi.

Qasja mësimore dhe shërbimet për mbështetjen e studentëve janë gjithashtu të rëndësishme për mua. Duke ardhur nga një sistem ku mësimi ishte kryesisht teorik, dua një universitet që thekson një ekuilibër mes trajnimit praktik, praktikave profesionale dhe projekteve bashkëpunuese. Përtej akademikëve, shërbime të tilla si këshillimi për karrierë, mbështetja për shëndetin mendor dhe aktivitetet në kohë të lirë kanë një ndikim të rëndësishëm në një përvojë të plotë edukative.

Njëkohësisht, jam tërhequr nga universitete që krijojnë ndjenjën e një komuniteti të fortë dhe përkatësie. Dua të kaloj vitet universitare i rrethuar nga njerëz që më frymëzojnë, më sfidojnë dhe ndajnë dëshirën time për të mësuar. Një jetë studentore e gjallë, diversitet kulturor dhe mundësi për të marrë pjesë në organizata studentore apo iniciativa vullnetare janë faktorë që vlerësoj shumë. Përvoja të tilla mund të më ndihmojnë të rritem personalisht dhe të ndërtoj lidhje domethënëse me të tjerët.

Në fund të fundit, po kërkoj një universitet që përputhet me aspiratat e mia, por që gjithashtu më nxit të mendoj përtej tyre. Dua të jem pjesë e një komuniteti që jo vetëm më përgatit për një karrierë, por gjithashtu më jep vlera për mësim të vazhdueshëm, krijimtari dhe përgjegjësi. Zgjedhja e universitetit të duhur është më shumë se sa një zgjedhje emri në listë—është gjetja e një vendi ku mund të zhvillohem dhe të bëhem personi që aspiroj të jem.

Kolumna është shkruar ekskluzivisht dhe vetëm për Forumin për Ndryshime në Arsim. Të drejtat e publikimit i ka vetëm www.fech.mk dhe autori, sipas marrëveshjes mes tyre. 

Share the Post:

Related Posts